Pre-season 1. Herrer

image KFBs Cheftræner, Michael Svendsen
Michael Jensen
15. juli 2020 kl. 17:55
1. holdets første træningspas efter ferien finder sted tirsdag d. 28/7 kl. 17:30

Mødetiden er 17:15 både tirsdag og torsdag.

Det er i øvrigt hørt på vandrørene, at der er 4-6 spillere på vej i KFBs retning! Endda spillere, som har niveauet til at presse på i truppen fra start. Så der er i dén grad noget at se frem til, hvis ellers vandrørene taler fuld sandhed..!

Og er det tilfældet kan vi virkeligt arbejde intensivt med spillestilen - og på den måde blive i stand til at blande os helt i toppen af rækken, i den kommende sæson.

Pre-season-programmet er som følger:

• Træning tirsdag og torsdag kl. 17:30 (fra den 28. juli)
  • Pokalkamp den 4. august kl. 18:00 hjemme mod FC Nordhavn
  • Træningskamp den 6. august kl. 18:00 hjemme mod Kastrup
  • Træningskamp lørdag den 8. august kl. 14:30 ude mod Tårnby FF (reserver)
  • I uge 33 vil der enten være endnu en pokalkamp eller en træningskamp mod Sundby Boldklub
  • Turneringspremiere lørdag den 15. august kl. 14:00 hjemme mod FC Randoms.

Vi glæder os både til opstarten og til, at se jer alle på sidelinjen og i klubhuset igen.