Klubhuset og hjemmebanen

Kløvermarkens FB har hjemmebane på Kløvermarkens Idrætsanlæg.
Klubbens klubhus har adresse på Kløvermarksvej 56, 2300 København S.
Klubhuset kan kontaktes på tlf. 32 95 81 71 indenfor klubhusets åbningstider.

---------------------------------------------------------------------

Ansvarlig for udlån m.v.: Finn Nørgård tlf.: 42 55 54 65 eller mail: fnorgaard25@gmail.com

Daglig leder og indkøb: Claus "Valle" Frederichsen tlf.: 51 64 61 95

-------------------------------------------------------------