Flagfootball

Hvad er Flagfootball?

Flag football er en variation af Amerikansk fodbold. Den største forskel fra Amerikansk fodbold er, at flagfootball er en sport uden kropskontakt, og alle kan være med uanset højde og drøjde. I KFB har vi tidligere haft holdet, KFB Foxes.

Er I en gruppe af spillere som gerne vil starte et hold?

Så er I velkomne til at kontakte Eva Nielsen (eva081@hotmail.com) fra KFBs bestyrelse og høre mere om mulighederne for et flaghold i KFB.

KFB har tidligere repræsenteret Danmark til slutrunder både med spillere og trænere

Vil du spille med på Flag-football-holdet i KFB?

Så kan du melde dig ind på Flag-football-holdet, KFB Foxes, her-

- eller du kan melde dig ind som passivt støttemedlem.

KFB Foxes betaler det såkaldte holdkontingent, der organiseres af den holdansvarlige to gange om året. Der bliver derfor ikke opkrævet individuelt kontingent hos det enkelte medlem.

Klik blot på den ønskede indmeldelsesboks og følg vejledningen.

Velkommen i klubben :-)