DBU Pigeraketten besøger KFB/CIK søndag d. 30.04.

image DBUs Pige-raket besøger KFB/CIK.
Finn Nørgaard (Michael Jensen)
16. april 2023 kl. 20:39
Vi er virkelig glade for, at pigeraketten kommer til Kløvermarken for at skabe en usædvanlig sjov og festlig dag for alle lokalområdets piger.
DBUs pigeraket er en aktivitetsdag som byder alle 5-11 årige piger velkommen til oplevelser som sætter fantasi og leg i centrum. Alle piger i aldersgruppen er velkomne til at deltage og møder bare op søndag d. 30.04. kl. 11-13.30 på Kløvermarksvej nr. 56 ved KFB/CIK`s klubhus, hvor flag og faner vil vise vej.
I løbet af dagen vil trænere, ledere og hjælpere fra KFB og CIK være med i aktiviteterne og være i klubhuset for at give pigerne og deres familier en super positiv dag.
Vi håber alle, at pigerne får en god oplevelse på den raketrejse, de skal ud på og med deres besøg på planeterne. Desuden vil pigerne hele dagen være aktive i spændende lege og sjove boldøvelser og boldspil.
På dagen vil ledere fra KFB og CIK skabe kontakter og grobund for, at flere piger får interesse for- og lyst til at komme til fodbold igen - for vores mål er at give alle piger mulighed for at spille fodbold. Og det må jo meget gerne foregå i vores klubber i nærområdet - med træning på Christianshavn og Kløvermarken.
Vi glæder os til at se jer alle.
Gode hilsner fra KFB og CIK.
Hvis I har spørgsmål til os må I meget gerne skrive eller ringe til
Finn Nørgaard     42 55 54 65  fnorgaard25@gmail.com
Jesper Løvbalk    26 23 04 82  jel@information.dk