Invitation til udviklingsdag

image Arkivfoto: Michael Jensen
Finn Nørgaard (Michael Jensen)
16. oktober 2023 kl. 12:33
Mød op og sæt dit præg på KFBs fremtid
Hej alle sammen.

Vi har et stærkt ønske om at udvikle klubaktiviteterne og vores klubhus og bringe KFB fremad. Det vil vi gøre sammen med jer.
Derfor inviterer vi alle spillere, trænere, ledere, passive medlemmer og venner til KFB`s udviklingsdag mandag d. 6.11 kl. 18-21 i klubhuset.
Programmet er.
Oplæg fra bestyrelsen om KFB`s nye årshjul og udviklingstankerne i den nye organisering af de mange nøgleopgaver og nye tiltag.
Mini Workshop om.
a. KFB medlemmernes ønsker og behov 2024.
b. Fra et KFB pigehold til mange og samarbejdet med CIK om børnefodbold.
c. Frivilligheds koordinering og rekruttering- vi skal være flere som hjælper med mindre opgaver i KFB.
d. Ændringer i klubhuset og mange nye aktiviteter og fester.
Afrunding og næste trin.
Vi håber at i vil møde op og give os opbakning til at gøre KFB til en endnu bedre klub i fremtiden.
De bedste hilsner fra bestyrelsen.