Kontingent, Indmeldelse & udmeldelse

Velkommen i KFB - jo flere vi er, jo bedre har vi det :-)

Længere nede på denne side, kan du vælge hvilken afdeling i KFB, du ønsker at blive medlem af. Du kan vælge mellem to sportsgrene og om du vil være aktivt- eller passivt medlem af KFB.

Indmeldelse:

Seniorafdelingen for herrer (KUN 1.- og 2. holdet) Fodbold - Senior - åbne hold)

Seniorafdelingen for herrer og kvinder (KUN lukkede 7- og 11 mandshold - Fodbold - Senior - lukkede hold)

Børne og ungdomsafdelingen for piger (Fodbold - Børn - Piger)

Flag-Football-afdelingen (KFB Foxes)

Passive støttemedlemmer i KFB (Passive)

Klik blot på den ønskede indmeldelses-boks og følg vejledningen. :-)

Kontingent:

Børn og unge betaler kr. 600,- halvårligt. via tilsendt betalingslink.

Seniorer på de åbne hold betaler kr. 1000,- halvårligt via tilsendt betalingslink.

De lukkede hold og Flag Football betaler holdkontingent:
11-mandshold: 11200 kr. pr. halvsæson
7-mandshold: 6400 kr. pr. halvsæson

Indbetales via bankoverførsel på kontonr.: 3148 4082131590

- eller via Mobile Pay på nr.: 23876

"Gamle passive" kan vælge enten at betale via bankoverførsel, Mobile Pay (til ovenstående numre), eller via det tilsendte betalingslink.

Udmeldelse:

Hvis du mod forventning skulle ønske at melde dig ud af KFB, kan du kun gøre det her: UDMELDELSE