Sommerfest lørdag den 17. juni kl. 18:00

Finn Nørgaard (Michael Jensen)
04. juni 2017 kl. 10:28
Kom glad til årets sommerfest, hvor vi har meget at fejre!

KFB-kulturen lever og mange nye medlemmer er blevet glade for at være i vores klub.

Holdene har klaret sig fint i turneringen og nyder også samværet udenfor banen.

Mange frivillige hjælper til i det daglige, hvilket sikrer, at vi alle har nogle gode rammer.

Tag dine holdkammerater og din evt. partner med til en afslutningsfest i uformelle rammer.

Aftenen byder på:

PRIS: Blot 100 kr.

Dejlig buffet

En enkelt tale

Super musik fra jukeboxen

10 kr.'s salg i baren

Dans og sjov

Tilmelding til Finn Nørgaard på Tlf./SMS: 42 55 54 65

Eller på mail: fnorgaard25@gmail.com

Vi glæder os til at se jer alle.

Bestyrelsen