Ny leverandør- og tøjaftale med Unisport og adidas

Unisport, finn nørgaard og Michael Jensen
12. april 2019 kl. 17:37
KFB, Unisport og adidas har indgået en ny og attraktiv aftale om levering af tøj og materialer til klubbens hold og øvrige medlemmer.

Kære KFB-medlemmer

Vi er glade for, at vi nu kan præsentere KFBs tøjsalg via Unisport.dk.

Dette betyder, at I direkte igennem KFBs egen hjemmeside hos Unisport, kan købe det fedeste udstyr med direkte levering til hjemadressen. På alt udstyr med KFB- og Unisport logo får i mellem 18- og 25% rabat.

Det I blot skal gøre er at klikke på følgende link - https://www.unisport.dk/kfb/
(eller klikke på Unisport-logoet på KFBs hjemmeside).

Når I kommer ind på KFBs hjemmeside, er det blot at vælge det ønskede produkt, størrelse og eventuelt tryk (navn etc.) på produktet, og derefter følge de nemme skridt på hjemmesiden, der automatisk fører jer videre til jeres købsoversigt samt betalingsside.

Derudover kan i også købe hele kampsæt hos Unisport, det gør I ved at kontakte Finn Nørgaard i klubben, der kan bestille dette direkte hos Unisport.

Prisen for holdsæt er følgende og inkluderer, trøje, shorts og sokker fra adidas samt følgende tryk klublogo på overdele, nr på overdele og Unisport logo i nakken.

11mands-sæt 13 +1 – kr. 5.592,50

7mands-sæt – 9+1 – kr. 3992,50

Hvis i ønsker andre produkter end blot KFB merchandise, så kan I også fra dags dato benytte rabatkoden KFB10 der giver jer 10% rabat på vejledende priser på alle produkter hos Unisport.

Hvis I har spørgsmål er I velkomne til at tage fat i bestyrelsen eller Unisport kundeservice på 33250803.