KFB på Copenhell 22-24. juni.

Finn Nørgaard (Michael B.V. Jensen)
21. april 2017 kl. 08:53
KFB vil i juni være aktive på Copenhell. Vi har forhandlet en attraktiv aftale på plads med Trosborg og forhørt os blandt vores medlemmer- og tror på at KFB får stor gavn af samarbejdet.

Vores  medlemmer og venner vil få en unik oplevelse på festivalen, hvor mangfoldigheden og dynamikken er fantastisk. Samtidig vil indsatsen give en afgørende indtjening, som vil komme medlemmerne til gode.

Som deltager får du et adgangsarmbånd til 3 dages festival, værdi 1.300 kr. Du får mad og drikke imens du er på vagt. Klubben indarbejder godt 500 kr. for hver 8 timers vagt vi kan besætte.

Sammen skal vi bemande en madbod, hvor vi skal fremstille og sælge Superburgere, Nachos og Pommes frites. Der vil være 3 hovedarbejdsfunktioner, fremstilling ved stegestationer og frituregryder, samleområde med salat og tilbehør og salgsområde ved disk. Hertil andre logistikopgaver. Der er derfor mange slags opgaver at vælge sig ind på.

Vi satser på at rekruttere så mange medlemmer og venner, som muligt og gerne nok til at besætte de i alt 66 vagter af 8 timer. Vagtskemaet vil blive oplyst snarest men tidsrum ventes at blive torsdag- lørdag kl. 12-16, 16-21, 21-01. Vi vil gøre mulighederne for sammensætning bredest muligt, men kan p.t. meddele, at i skal tage 3 stk.  4 (5 timers) vagtskifter for at opnå 3 dages adgangsarmbånd. Men hvis du vil bidrage med blot ét eller to vagtskifter vil det også være et vigtigt bidrag og udløse dagsbillet.

Yderligere information og tilmeldingsmulighed annonceres snarest, men du kan allerede nu sende ønsker om vagttider til undertegnet.

Husk at fortælle vennerne om mulighederne, så KFB kan blive repræsenteret i stort omfang.

Hilsen bestyrelsen i KFB.

Kontakt Finn Nørgaard, tlf./SMS 42 55 54 65 eller mail fnorgaard25@gmail.com.