KFB en succes på Copenhell

image Mus og Søs i stegezonen
Finn Nørgaard (Michael Jensen)
30. juni 2017 kl. 12:46
Medlemmer og venner fik en særlig oplevelse på festivalen. Arbejdet i den store grill viste sig hurtigt at være stramt organiseret og meget professionelt - og vi gjorde en super indsats, sammen med de ansatte unge.

Grill mester, Ulrik, var da også vældig tilfreds med os!

Torsdag var der vildt travlt og vi kunne i spidsbelastningerne samle og sælge 10 superburgere i minuttet!!!!! Hertil lange pølsemix og Nachos over disken. Vi var da også 20 effektive personer i gang.

Før kunderne blev lukket ind i området og mellem spidsbelastningerne blev der snittet en mængde salathoveder og løg. Der blev klargjort og stegt en stor del af dagens 1000 burgere , pommes frites osv.

(Hansson vender boller.)                                                                                                                         (Mike og Steen steger bøffer.)

Festivalområdet var opbygget og dekoreret totalt gennemsyret af metalrock kulturen - der var bl.a. et "Smadreland" hvor du med kæmpe hamre og økser banker igennem på biler!

(Smadreland!)

Koncerter hele dagen på 3 scener skiftevis - giver ingen stille stunder at hvile ørerne. Store bands i genren om aftenen, som samler alle 22.000 deltagere.

(22000 festivaldeltagere lytter til System Of A Down.)

Efter en 8 timers vagt, var det tid til fadøl og en kulturoplevelse, hvis man ikke var for træt.

Regnvejret var desværre udbredt fredag og lørdag, hvilket smittede af på salg og aktiviteten på pladsen.

Hermed en stor tak til jer der var med. Vi tjente 15.000kr til klubben!!
Vi håber at flere vil være med næste år.

Hilsen BST.