Aslan Celik og Finn Hansson - årets trænere

image Aslan instruerer børnene i KFB
Finn Nørgaard (Michael Jensen)
25. marts 2017 kl. 14:52
På generalforsamlingen blev de to populære trænere hyldet som årets trænere. Bestyrelsen motiverede valget med stor ros- det er nemlig alene grundet Aslans og Finns vedholdende indsats- at KFB stadig har en børneafdeling.
Formand, Finn Nørgaard, beskrev Aslan og Finn som ikke blot fodboldtrænere for drengene, men trænere med et langt bredere perspektiv og klare mål. Begge udtrykker således at de meget gerne vil give drengene en større indsigt i at fungere i en gruppe, at respektere hinanden og arbejde sammen. Herunder også at være medlem og aktiv bruger af en forening.
Aslan og Finn prioriterer at drengene bruger klubhuset hver uge, og det er tydeligt at drengene har fået et tilhørsforhold til KFB. Det skyldes ikke mindst de særlige arrangementer drengene mødes til, som spilaften, filmaften, overnatning, leg og hygge, samt konkurrencer, spisning m.v.
På banerne er det gået fremad i en positiv udvikling. Spillerne har fået en grundlæggende forståelse for holdspillet og samspillet fungerer bedre og bedre. Holdets resultater er også fine og drengene har vundet deres første medaljer.
Aslan og Finn har formået ikke blot at holde sammen på spillerne, men også at tiltrække nye kammerater, således at KFB i år kan stille med U10 og U12 hold. Det er glædeligt.
Flere gode oplevelser venter trænere og spillere- måske også rejser sammen.
Et stort tillykke til Aslan og Finn. Tak for jeres store indsats.
Bestyrelsen.