Regnskabsfører søges

24. januar 2020 kl. 16:39
Har du ordenssans, sans for tal- og for at få enderne til at mødes, så læs med her.

KFB har nemlig brug for en regnskabskyndig person til et delt kassererjob. Det er afgørende, at et medlem melder sig på banen til at tage denne opgave.

Vores kasserer igennem flere år, Rene Schrøder, ønsker at stoppe som kasserer og påtage sig andre opgaver i KFB.

Vi bestyrelsesmedlemmer bruger denne anledning til at fuldføre en deling af kassererfunktionen, så flere administrative opgaver fremover varetages af en administrativ leder. Den kommende kasserer kan derfor alene fokusere på at udarbejde klubbens regnskab, herunder bogføring og betaling af regninger. Andre opgaver med ind- og udmeldelser, restancelister, dialog med skyldnere osv. varetages af den øvrige bestyrelse.

Vi håber inderligt, at et medlem melder sig til posten, da vi har svært ved at se alternativer hertil.

Vi er en velfungerende bestyrelse med et stort engagement. Vi fører en god dialog og prioriterer ligeværdighed. Vi holder møde ca. hver 5. uge.

Hvis du er interesseret i at hjælpe må du endelig kontakte formand Finn Nørgaard på tlf. 42 55 54 65 eller mail fnorgaard25@gmail.com.