Lars Martin udnævnt til årets KFB'er.

image En glad Lars-Martin - årets KFB'er.
Finn Nørgaard (Michael Jensen)
29. marts 2019 kl. 18:07
Det var en glad Lars Martin Søderlund, der på klubbens generalforsamling modtog udnævnelsen til årets KFB'er
Bestyrelsen fremhævede Lars Martins altid hjælpsomme tilgang til klublivet og sine klubkammerater. Således er Lars Martin altid klar som spiller for mastersholdet, samtidig med at han står på mål i 7m seniorfodbolden. Nu har Lars M. tilmed også meldt sig som spiller for supermasters. Alle kender Lars Martin som en fyr med et smittende godt humør, som nyder samværet i klubhuset. Men i en del år hjalp Lars M. til omkring sønnens talentfulde årgang i KFB. Her deltog Lars M. også i rejser og i vores ungdomslejre i Nakskov.
I flere år har vi nydt at Lars er kok af profession og at han har stået for den lækre menu til herrefrokosterne, julestævner og andre arrangementer. Lars M. er en klubmand med hjertet på rette sted, altid hjælpsom og venlig. Tak for din positive indstilling og fine indsats for klublivet i KFB, såvel på og udenfor banen.
Vi ønsker dig et stort tillykke med titlen som årets KFBe'r.