KFB på Copenhell 20.-22. juni.

Finn Nørgaard (Michael Jensen)
25. april 2019 kl. 08:33
KFB medlemmer og venner tilbydes igen gratis indgang på denne unikke metal-rock festival.
Du kan få en stor kulturoplevelse og samtidig være med til at skaffe en vigtig indtægt til klubben.
Når du tager en vagt på 8 timer eller 2 à 4 timer i grillteltet, får du gratis adgangsbånd, mad og drikkevarer under vagt og er med til at tjene penge til KFB.
Tag dine holdkammerater eller en ven med til festivalen på Refshaleøen. I grillteltet forbereder og samler vi hundredevis af burgere og det er ikke kedeligt. Andre står ved disken og servicerer- snitter salat, steger bøffer eller tager sig af andre opgaver.
Alt organiseres af vores grillmester Ulrik fra Trosborg event.
Gå ikke glip af denne festival og se mere om musik og program på http://www.copenhell.dk
Meld dig til Finn Nørgaard på SMS/tlf. 42 55 54 65 og fortæl om tidsønske for vagt, så finder vi ud af det.
Hilsen bestyrelsen i KFB.