Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling

Finn Nørgaard (Michael Jensen)
17. oktober 2017 kl. 11:11
Emnet er ideoplægget til helhedsplanen på Kløvermarken

I henhold til klubbens vedtægter indkaldes hermed til ekstraordinær generalforsamling om udviklingen af fremtidens idrætsanlæg. Vi mødes i vores klubhus på Kløvermarksvej 56 tirsdag d. 31. oktober 2017 kl. 18.00.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent

2. Præsentation af ideoplæg til helhedsplan for udvikling af Kløvermarken ophængt i klubhuset og lagt på hjemmeside og Facebook.

3. Debat om ideoplægget og de forudsætninger og muligheder der tegner sig.

4. Bestyrelsen vil anmode om generalforsamlingens støtte til, at KFB tilslutter sig den skitserede helhedsplan og den videre udvikling af Kløvermarken. Planen kan ses her: Helhedsplan

5. Bestyrelsen vil særskilt anmode om generalforsamlingens støtte til at KFB flytter ind i det kommende multi-idrætscenter vest, som skitseret.

Klubben giver mad til alle fremmødte og håber på en stor deltagelse.

Medlemmer er også velkomne til at kommentere ideoplægget ved kontakt til et bestyrelsesmedlem inden generalforsamlingen.

Vel mødt.

Venlig hilsen Bestyrelsen i KFB