Bordtennis formand årets leder i KFB.

image Jan Foli - Årets leder i KFB.
Finn Nørgaard (Michael Jensen)
31. marts 2019 kl. 22:13
Jan Foli blev på årets generalforsamling hædret som årets leder i KFB.
Bestyrelsen har kun stor ros til de aldrende medlemmer i bordtennisafdelingen, som har holdt sammen i en menneskealder. Mange af gutterne er vokset op sammen i lokalområdet og har spillet sammen allerede som drenge i moderklubben Standard. Senere fordelte de sig over såvel 1.-3. senior og satte også som spillere et stort positivt præg på klubben.
Nu mødes de hver onsdag vinteren igennem og spiller hyggebordtennis- doubler med blandet sammensætning, så alle kan være med. Ældste deltager er John Apitz på 83 år, mens yngste Andre Mersebak er midt i tresserne. Men de gutter forstår at hygge sig sammen og inden spillet optages, nyder de altid en sen frokost. Vores fisker, Finn Reincke, bringer tit lækkerier med fra dagens fangst. Men alle mand bidrager til den fælles oplevelse og tager ansvar for at spil og samvær kan nydes. Det er et netværk som er så stærkt og givende, også når sygdom i familierne trænger sig på.
Bestyrelsen betegner sammenholdet som enestående og et fantastisk forgangs eksempel for alle os andre i KFB. Den klubfølelse som de hver især har i sig og deler ud af er unik- der er ikke den opgave og ledelsespost som disse gutter ikke har udfyldt på glimrende vis i vores klub. Tillykke til jer alle sammen og tak for at i stadig er en aktiv del af klubben.
Et stort tillykke til Jan Foli- årets leder i KFB.