Sæsonåbneren får opmærksomhed

image Ugens serie-brag i KBH.
Michael Jensen
28. marts 2018 kl. 12:58
Optakt: Årets første turneringskamp, mod Dragør, bliver noget af en åbning på sæsonen (hvis ellers vejrguderne tillader det). Ligabold.dk og Bet25 har nemlig valgt kampen som ugens serie-brag (efter et godt pr-arbejde af Lucas Maage)…!

Det betyder, at både ligabold og Bet25 sender repræsentanter ud på lægterne og sætter lidt ekstra fokus på kampen. Ydermere vil de dele gavekort ud til alle tilskuerne, sætte odds på første målscorer, kåre “Man Of The Match” og meget mere.

KFB tænder op under suppegryden, luner brød og har kaffe og te klar på kanderne (foruden selvfølgelig øl og vand).

Så vi håber, at I vil trodse vejrguderne og finde frem til Kløvermarkens kunstbane 2 kl 13:30 denne Skærtorsdag - så skal aktørerne nok give jer noget at lune jer på.

Aktuelt ligger Dragør boldklub på 2. Pladsen i serie 1 og er dermed en af de seriøse bejlere i oprykningskampen.

KFB derimod er at finde lidt længere nede i tabellen, men det skal man ikke nødvendigvis tage for pålydende. Vi er ved at få bygget noget ganske interessent op og håber, at det bliver bevist allerede i sæsonåbneren, hvor der jo også er en revanche at spille for i forhold til den omvendte kamp. I efterårets første turneringskamp tabte vi således med 3-2 i skipperbyen - i en kamp hvor vi dels brændte for mange chancer og dels lavede for mange fejl bagude.

Vel mødt til en forhåbentlig fornøjelig (og ikke for kold) dag på Kløvermarken.