Ny cheftræner udpeget…

image John Gadalla, nummer to bagest fra højre.
Michael Jensen
05. december 2017 kl. 17:32
…og valget er faldet på John Gadalla.

(John Gadalla)

John, der I de seneste sæsoner har fungeret som assistenttræner, har et indgående kendskab til KFB, som han også har udviklet en stor glæde for at repræsentere.

Med Johns både evner, erfaring og sind forventer vi, at få roen og spilleglæden tilbage i truppen.

Derfor ser bestyrelsen John som et helt naturligt valg, som klubbens nye cheftræner.

Vi håber således, at alle - både spillere, supportere og øvrige interesserede - vil tage godt imod John i den nye rolle.

Hvem der bliver Johns assistenttræner, forventer vi afklaret en af de nærmeste dage.

Tillykke til John med sit nye job i KFB, skal det lyde herfra, samt et ønske om god vind i sejlene til klubben i øvrigt.

Bestyrelsen