KFB forlænger med trænerduo

image John og Emil ses her sammen med det meste af deres velfungerende trup. (John stående som nummer to fra højre og Emil siddende som nummer tre fra højre).
Michael Jensen
18. maj 2018 kl. 23:20
Cheftræner John Gardella og hans assistent Emil Egestorp skal også stå i spidsen for 1. Herrer i hele næste sæson. Den nye aftale løber således frem til den 30/6 2019.

(Cheftræner John Gardella og assistent Emil Egestorp).

Det er med stor glæde, at vi allerede nu kan informere om forlængelsen af aftalen med de to trænere for 1. holdet.

En væsentlig begrundelse for forlængelsen er, at de i den grad har formået at nå målsætningen - endda lidt hurtigere end forventet.

Da vi indgik den første aftale forud for forårs-sæsonen var målsætningen helt klar: Fokusér på  det sociale aspekt og sammenholdet (både internt i truppen og med den øvrige klubs medlemmer) for på den måde at skabe en trup med spillere, der har spilleglæde og vil bløde for hinanden - og en medlemsskarer i klubben, der viser en større interesse for holdet.

Det mål må man sige er nået nærmest på rekordtid: Alle viser både glæde og en kæmpe tro på, at man kan vinde alle kampe. Spillerne er også begyndt at bruge klubhuset meget mere end set længe og tilskuererne er i stigende grad ved at vende tilbage til sidelinjen. At vi så også vinder en hulens masse kampe i øjeblikket gør kun, at vi ikke er i tvivl om hvorvidt trænerduoen er den rette for os i denne tid.

Vi glæder os rigtigt meget til at arbejde sammen med John og Emil gennem en hel sammenhængende sæson, hvor vi sammen skal sætte - og nå - nogle nye realistiske mål - for både denne velfungerende trup og for klubben som helhed.

Bestyrelsen