A-truppen fik styrket sammenholdet yderligere

image KFBs deltager på isen i Tårnby - forrest sidder vinderne: John (ikke Rasmus Stig), Mike, Birk og Bahri.
Michael Jensen
25. marts 2018 kl. 16:06
På grund af et afbud, fra vores modstander i den sidste planlagte test i denne pre-season, var den eneste weekend-forberedelse til sæsonpremieren, mod Dragør på torsdag, en styrkelse af de sociale realtioner og samarbejdet på holdet via et besøg hos Tårnby Curling Club.

Teamet omkring A-truppen (John, Emil, Finn Hansson og Jan Baltzersen), har haft et nøje planlagt fokus på at styrke sammenholdet i A-truppen, denne pre-season. Og det arbejde har de udført til ug med kryds og slange - indtil videre!

Således blev det også til et par rigtigt både hyggelige- og givtige timer på isen i Tårnby - to timer, der gjorde noget rigtigt godt for det sociale aspekt i A-truppen.

Der blev sat mange for korte sten afsted og sten, der piskede ukontrolleret gennem huset. Der blev udviklet en masse forskellige - og undertiden mærkværdige stilarter (inklusive maveplaskere) - og der blev også leveret en del “lækker” Curling af et par af gutterne.

Størst ros blev af vores tildelte instruktør, Kirsten, givet til Mike, der blev opfordret til at starte hos Tårnby Curling Club, da han i fin stil viste, at han havde fanget både spillets taktik og dele af teknikken - på trods af, at det var Mikes første gang på curling-isen!

Tak til vores værter fra Tårnby Curling Club for den store gæstfrihed og fine service!

Herunder følger en mindre billedserie fra arrangementet:

Anders Zachariassen sætter en sten.

Taktikken bliver diskuteret.

Emil og John følger spillet nøje - John vandt duellen...!

Jonas Berg koncentrerer sig.

Lucas Maage med en "maveplasker".

Lucas Maage fandt (på sin egen måde) atter balancen.

Mike og Birk i et fejende flot samarbejde - Labbie ser til.

Mike - KFBs største curling-talent!

Rasmus Stig i fin stil.

Sisso koncentrerer sig - ser det ud til...!

Thor sender stenen af sted på sin helt egen måde.