Tak fra Finn Hansson

Finn Hansson
17. juni 2021 kl. 12:20
Hej alle KFB`ere .

Tusinde tak for alle de hilsner og kommentarer jeg har modtaget i anledning af at jeg er blevet udnævnt til æresmedlem af KFB. De varmer mit KFB-hjerte.

Tak til bestyrelsen for udnævnelsen.

Boldklubben Standard Kammeraterne og senere KFB har været i mit liv siden siden jeg var 6 år gammel. Et helt liv med mange fantastiske oplevelser og minder som ligger dybt i mig. Tusinde tak til alle som har været ved min side gennem årene ikke mindst mine holdkammerater på +50 holdet. Jeg takker specielt for de rejser som vi har været på og den varmeste hyldest jeg modtog foran katedralen i Barcelona.

En særlig dyb og varm tak sender jeg til vores alle sammens formand Finn Nørgaard, som har været ved min side altid. For evigt tak Nørgaard.

Jeg håber alle i andre KFBère vil støtte op om vores fantastiske klub nu og fremover.

Forza KFB.

Varme hilsner fra Finn Hansson.