KFBs ordinære generalforsamling

image Kløvermarkens Forenede Boldklubbers ordinære generalforsamling er udsat på ubestemt tid.
Michael Jensen
14. februar 2021 kl. 14:33
Intet er som det plejer at være, heller ikke afholdelsen af klubbens årlige generalforsamling.

Den ordinære årlige generalforsamling i KFB plejer at blive afholdt i enten februar måned eller starten af marts. Men den meget usikre corona-situation har desværre gjort, at vi er tvunget til at udsætte afholdelsen på ubestemt tid.

Så snart der bliver åbnet tilstrækkeligt op i samfundet, vil vi indkalde alle medlemmerne i Kløvermarkens Forenede Boldklubber i forhold til den i vedtægterne anførte tidsmæssige varslings-frist.

Vi glæder os til at se jer alle

Bestyrelsen