Jan Baltzersen - årets leder i KFB 2021.

02. april 2022 kl. 07:31

Jan Baltzersen blev udnævnt til årets leder 2021 på klubbens generalforsamling mandag d. 28.03.2022.  Forsamlingen hyldede Balter og formand, Finn Nørgaard, motiverede udnævnelsen med rosende ord om de opgaver Jan tager sig af i KFB.

Balter har igennem en årrække været en kompetent og trofast holdleder for klubbens 1.hold. Der har været opture og nedture og rigtig mange spillere igennem truppen. Opgaven som holdleder er øget i omfang i det seneste års tid, hvor Balter har været alene om at sørge for spillerne til træning og kamp.

” Det er en meget vigtig funktion du udfylder for klubben og vi er særligt glade for at du som klubmand tager denne opgave, så nye spillere også får den bedste indføring i KFB kulturen”. ” Du er bindeleddet mellem klubben og spillertruppen. Du er med dem på banen, men også til de sociale arrangementer hvor der er godt gang i den og det kan blive sent”.

Jan Baltzersen var i en årrække en stærk og sikker venstre back på klubbens 1. senior med langt over 200 kampe på CVèt, da vi lå i Danmarksserien og i Københavnsserien. Efterfølgende var Balter i en årrække ungdomstræner og leder, spiller i gammelmands rækkerne, bestyrelsesmedlem og tilmed formand for klubben. Men også i sit civile erhverv var Balter leder, hvilket giver en solid ballast i rollen som holdleder og medleder for truppen.

Vi kan endda meddele at Balter trådte til og blev valgt ind i KFB`s bestyrelse på ny. Det bekræfter endnu engang hvor stor en klubmand Balter er.

Tak for indsatsen og tillykke med hæderen.