Brug af mundbind i klubhuset

image Mundbind, sprit og handsker - en del af den nye hverdag!
Eva D. Nielsen (Michael Jensen)
01. oktober 2020 kl. 12:27
For at sikre at vi fortsat kan holde klubhuset åbent og tilbyde salg til egne medlemmer, har vi i KFBs bestyrelse besluttet disse regler, som gælder fra i dag torsdag d. 1. oktober 2020

1) Alle skal bære mundbind, når man bevæger sig rundt i klubhuset

2) Mundbind kan tages af, når man sidder ned i klubhuset

3) Reglerne gælder uanset formål for at komme i klubhuset

4) Barvagter skal bære mundbind og handsker i baren – indkøbes af klubben

5) Man behøver ikke bære mundbind på terrassen og udendørs på resten af Kløvermarken

Disse regler gælder både i den almindelige dagligdag i klubhuset, men også for arrangementer i klubhuset og ved lån af klubhuset. Derudover lukkes klubhuset senest kl. 22 på hverdage. Ved arrangementer i klubhuset opfordrer bestyrelsen også til, at man lukker klubhuset kl. 22.

Som ansvarlig bestyrelse har vi valgt disse løsninger for at sikre, at vi kan holde klubhuset åbent, og for at vi som klub også udviser samfundssind.
Vi håber at I alle vil bakke op om beslutningen og hjælpe hinanden med at benytte mundbind.

Husk også de regler der fortsat gælder:

- Hold afstand til andre

- Sprit af – både hænder og udstyr!

- Hjælp hinanden med at spritte borde og stole af efter brug i klubhuset

- Host eller nys i ærmet

KFBs bestyrelse