Grillfest i KFB

Finn Nørgaard og Michael Jensen
16. juni 2020 kl. 13:28
Endelig har vi fået lov til at åbne vores klubhus igen - og hvor har vi dog savnet det hyggelige samvær på tværs af holdene.

Vi vil derfor gerne fejre genåbningen med jer og inviterer hermed til grillfest.

Lørdag d. 27.juni kl. 17.00

Vi sørger for indkøb af festivalpølser og bøffer til burgere. Hertil vil der naturligvis være brød, salater og andet tilbehør. Vi tænder op i grillen og vender både bøfferne, brødene og pølserne.

Tag dine holdkammerater eller en ven med over i klubben og nyd nogle timer i godt selskab, samtidig med, at du støtter klubbens økonomi.

En burger koster kr. 30,- det samme gør en festivalpølse med det hele..

Det bliver en særlig eftermiddag, da vores 1. herrehold spiller ”rigtig” kamp i serie 2 kl. 14 på Kløvermarken mod Nørrebro FF. Vi glæder os til at se vores spillere i aktion og vil naturligvis være på sidelinjen.

Tilmelding til spisning foregår enten hos Tommy Thomsen SMS 40 34 78 51 eller Finn Nørgaard SMS  42 55 54 65.

Vi ses..

Hilsen

Bestyrelsen i KFB.

Klik her for printvenlig version