Pressemeddelelse...

image Martin Børresen har styr på bolden.
Michael Jensen
13. november 2017 kl. 19:15
Endelig kom godkendelsen fra DBU vedrørende samarbejdet mellem KFB (Kløvermarkens Forenede Boldklubber) og FK Badebold i futsal-rækkerne.

Foto fra Kvindernes premierekamp mod FB (8-2).

Dette betyder i praksis, at de to klubber stiller op med tre fælleshold i den kommende sæson: to herrehold og et kvindehold – alle under navnet KFB.

Samarbejdet er sat i verden for at styrke set-up'et for de to klubber i den meget fine- og populære disciplin inden for fodbolden.

I første omgang er samarbejdet etableret som fælleshold for ”at prøve det af”.

Således vil de to klubber opnå samme staus efter sæsonen som før, hvis samarbejdet (mod al forventning) bliver afbrudt efter den kommende sæson (2017/2018).

Samarbejdet er startet formidabelt da Kvindeholdet, der spiller i Københavnsserien, lagde ud med en knusende 8-2 sejr over FB i Københavnsserien onsdag aften.

Efterfølgende tørnede Herreserie Øst-holdet (den næstbedste række i Futsal) sammen med FA 2000 lørdag eftermiddag og det endte med en hårdt tilkæmpet sejr på 4-3.

Den kommende lørdag skal alle tre hold i aktion; hvor og hvornår kan I læse mere om på Kloevermarkenfb.dk, hvor der også kan læses statistik og stillinger m.m.

Vi håber alle, at der vil dukke en masse tilskuere op og støtte de tre hold gennem hele vinteren.

God fornøjelse.

Futsalafdelingen/Michael Jensen