Standard 1927

Medlemstallet er 1927

Herfra kan nævnes revyarrangementer, hvorfra vi har håndskrevne noter bevaret.

Fodboldholdet klarer sig godt i A-rækken i 26-27.

Desværre opstår en uoverensstemmelse mellem klubbens ledelse og den fremragende leder af junior afdelingen Svend Hansen ( han fortsætter sin flotte lederkarriere i Fremad A.).  I de foregående år havde juniorafdelingen grundet det solide lederskab udviklet og havde over 100 medlemmer.
Standard havde disse år op mod 300 medlemmer. Som det fremgår nedenfor var Svend en af de mest betydningsfulde ledere i Standards to første årtier, en af fodboldpionerene.

Efterfølgende gik det tilbage for afdelingen og skiftende ledere arbejdede hårdt for at bevare spillere og hold.

De populære Standard revyer blev både en vigtig del af klubbens kultur, men også en afgørende indtjeningsmulighed. Det er således efter henvendelse og ønske fra bestyrelsen at nøglepersonerne går i gang år efter år. Opbakningen fra medlemmer og venskabskreds er hertil imponerende.

Standard 1926                         Standard's historie                         Standard 1928