Standard 1925

Klubbens formand er Knud Wiberg. Svend Hansen er næstformand og ungdomsleder, mens L.K.Nielsen er kasserer og Andreas Prüser nu er sekretær og Kai Mortensen medl.

180 medlemmer og venner deltager i vinterens store fest.
Gymnastiksæsonen afsluttes med opvisning, hvor en del familiemedlemmer ser på.

Standard er fra 1. januar 1925 optaget i K.B.U.
Før forårets afsluttende kampe ligger standard som en flot nr. 1 i rækken.
De unge spillere supplere de erfarne på glimrende vis.
Træningen foregår stadig på banen ved vandtårnet, mens en del træning og kampe spilles på Amager Sportsplads. Medlemmerne opfordres til altid at møde i regelmenteret dragt
I anledning af klubbens 12 års fødselsdag  spilles en kamp imod Slagelse på banen ved Englandsvej, med efterfølgende kaffebord.

Klubben tilmelder 2 old boys håndboldhold.

1. holdet vinder B1 rækken 1924-25, klubbens første rækkevinder.
Vi vinder suverænt med 23 points ud af 24 mulige.

Standard rykker hermed op i den stærke A-rækken, hvor Københavns  7.-20. bedste hold spiller. ( og hermed også nogle af landets næstbedste hold)

Standards førstehold 1925: Vindere af B1 rækken og nu A-række hold.
Stående fra v.- Chr. Johansen, -------, Lund Henriksen, Christian Madsen, Einer Hesselgren.
I midten fra v: Sven Henriksen, Robert Andersen, Aage Agerlin Petersen.
Forrest fra v: Alfred Jørgensen, Jens Kastberg, Peter Kastberg.
Læg mærke til den store interesse som tilskuere udviser.

Standardrevy opføres med brødrene Henriksen som drivkraft. Efterfølgende er der bal med et 5 mands orkester.

Soire-bal. Et stort arrangement i Sønderbro selskabslokaler og med kendte skuespillere som Ellen Gotchall m.fl.

Klubsammenkomster opstarter i Cafe de Paris, med meget stor tilslutning i starten.
Der spilles bordtennis og kort, snakkes og hygges.
Af protokollen kan ses at der lidt problemer med enkelte medlemmers opførsel ud på aftenen/natten- når stemningen er blevet lidt opløftet. Diskutioner og kommentering af bestyrelsens indsats m.v. og direkte upassende opførsel som det hedder. Det bestemmes derfor at disse arrangementer fremover skal afsluttes kl. 24.

Standard 1924                        Standard's historie                         Standard 1926