Standard 1919

Der spilles fodbold imod: Sylvia, B 1908, Kastrup, Taarbæk,  Dragør,

Til Amager Boldspils unions udvalgte hold fik vi udtaget: målmand Charles Hansen, midtbanespilleren Chr. Johansen og forsvarsspilleren Gahms Henriksen. Det var første tegn på at vores spillere nu var temmelig gode.

Flere brødre grupper er nu i klubben og får stor betydning for vores klub mange år frem.
Brødrene Gams, Lund og Svend Henriksen. Mange 1. holds kampe, ledere og revysstjerner.
Brødrene Andersen- Robert, Johannes, Poul og Andreas. Mange 1. holds kampe, lederposter og formand.
Jens og Peter Kastberg, som spillere på klubbens bedste hold og lederposter.
Svend og Povl Hansen som spillere, løbere, ledere, formænd.
Disse personer kommer vi til at høre mere om.

En anden central person er Christian Johansen, som spiller mange år på 1. senior og bliver datidens længst siddende formand og varetager mange andre opgaver.

Klubben tager ud i provinsen i påsken, hvilket blev gentaget mange år frem.
Dette år var der tur til Taarbæk med kampe for 1. senior og 1. junior.

Holdet inviteres til at deltage i  Amager Boldspils unions pokalstævne og taber til Kastrup.

I Dragør deltager klubben i løb.

Standard 1918                        Standard's historie                         Standard 1920