Copenhell 21.-23. juni 2018.

Finn Nørgaard (Michael Jensen)
02. april 2018 kl. 15:52
KFB deltager igen på Copenhell og kombinerer frivilligt arbejde med denne unikke kulturoplevelse.

Vores gode samarbejde med Trosborg event fortsætter og vi kan derfor tilbyde vores medlemmer og venner adgang til festivallen. Meld dig til at arbejde i grillteltet på festivalområdet og få gratis adgang til festivalen. Vi skal indgå i arbejdet sammen med indehaver Ulrik Nielsen og en stab af ansatte. Her vil være forskellige arbejdsopgaver, som at forberede og stege burgere, sælge madvarer ved disken, samle burgere, passe frituren, snitte salat, riste boller osv. Der er opgaver nok og det er ikke kedeligt. Du kan tage en 8 timers vagt en af dagene torsdag. d.21.- fredag d. 22. eller lørdag d. 23 juni. Møde ind når du kan fra kl. 13 det aftaler vi.

Festivalområdet på Refshaleøen er totalt gennemført i sin udformning og aktiviteterne er gennemsyret af metal og hård rock temaet. På musikscenerne kan du opleve en lang række koncerter med fuld Power. Du kender måske nogle af årets hovednavne Ozzy Osbourne, Deftones, Ghost, Alice in Chains, W.A.S.P, som helt sikkert vil fyre den max. af. Sidste år var der 22.000 deltagere, som bekræftede at festivalen er den største af sin art i Nordeuropa- en helt særlig oplevelse.
Meld dig som frivillig for KFB og vær med til at tjene penge til klubben. Kontakt Finn Nørgaard for tilmelding eller hvis du har spørgsmål- SMS/tlf. 42 55 54 65 eller mail: fnorgaard25@gmail.com
Hilsen Bestyrelsen i KFB.