AH Multiservice hovedsponsor i KFB

image I mellemtiden Har vi fået ny trøjesponsor og den nye trøje ser således ud.
Finn Nørgaard (Michael Jensen).
06. juni 2019 kl. 00:28
Allerede i efteråret indgik KFB og AH Multiservice en sponsoraftale for vores 1. herrehold. Alle der fulgte vores dygtigste spilleres flotte indsats i serie 1 kunne samtidig se logoet for vores nye sponsor.

(Raim og Arieta Serifi)

Raim og Arieta Serifi som er indehavere af AH Multiservice var i foråret på besøg i klubben, hvor de fortalte lidt om deres firma og kompetencer. De har begge rødder i Makedonien, men har boet i Danmark i rigtig mange år og har stiftet familie og firma her.

AH Multiservice blev opstartet tilbage i år 2003 og Raim er selv aktiv på arbejdsstederne og leder aktiviteterne, mens Arieta står for bogholderi og administration m.v.

Raim fortæller at de ansatte har mange års erfaring indenfor forskellige serviceopgaver som  byggepladsoprydning og -logistik, ejendomsservice og alle former for rengøring. Her arbejder AH Multiservice direkte for kunderne og sammen med store aktører i markedet.

Men Raim har også stor ekspertise indenfor gulvbelægninger som f.eks. flydegulve og epoxygulve m.v.

Raim fortsætter og fortæller at AH Multiservice i de senere år er gået ind på markedet for facaderenovering og allerede har udført en del opgaver. Det er såvel efterisolering af ældre-, men også udvendig isolering af nye bygninger, som afsluttes med armeret puds og evt. farvelægning.

Finn Nørgaard kender Raim fra mange års samarbejde og bekræfter ” Raim er til at stole på og rigtig god at arbejde sammen med- han løser opgaverne og kan klare rigtig mange forskellige typer jobs”.

I KFB er vi rigtig glade for dette sponsorsamarbejde til glæde for KFB og vores medlemmer.

Raim ser også frem til samarbejdet og vil være klar til at hjælpe klubbens medlemmer, hvis der noget skal ordnes. Ring for besigtigelse og indhentning af tilbud.

Tag godt imod Raim og Arieta - AH Multiservice.